Nikol Moim zdaniem PRZED byl straszny balagan no ale ciezko bylo zrobic by troche uporzotkowac ale mam nadzieje ze ci sie spodobala metamorfoza : ) nie bylo zaduzo artykulów ale no cóz nie kazdy musi miec : ) Poukladalam , Pokombinowalam i cos wyszlo wiem nie zapieknie ale zawsze cos , bo chyba ta wersja jest lepsza Od PRZED ; p No konto masz nawet nawet i trzymaj sie tak dalej! Pozdrowienia!
A wy co sondzicie? lepsza wersja Przed czy Po??
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz